ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Citroën zdražil své hatchbacky i SUV. Někde až o 30 tisíc korun
15. května 2020

reklama
Francouzská automobilka zvedla cenu u svých vybraných modelů. Zaplatíte víc za Citroën C1, C3, C4 Cactus, C5 Aircross i Grand C4 Spacetourer. Máme podrobnosti.

Citroën zdražuje. Naštěstí jde ale povětšinou jen o tisícikoruny, výjimkou je SUV C5 Aircross. A podobně jako u dalších automobilek i u Francouzů platí – čím větší a dražší auto, tím je zdražení větší. Přinášíme přehled toho, kolik teď zaplatíte za jednotlivé modely.

Citroën C1 zdražil motor 1.0 VTi ve všech výbavách o 5000 korun. Nejlevněji tak vyjde na 219 900 korun ve verzi Live. Za 234 900 korun je k mání ve variantě Feela za verzi Urban Ride pak zaplatíte nejméně 254 900 korun. Kompletní ceník najdete pod tímto odkazem.

Pokud máte v merku větší hatchback Citroën C3, pak si dejte pozor na výbav Live, která s motorem 1.2 PureTech o výkonu 61 kW vyjde na 274 900 korun, což je o 5000 korun víc než před změnou ceníků. Vyšší výbavy, tedy Feel, Shine a Origins už zdražily o 10 tisíc korun, počínaje cenou 304 900 korun za Feel s motorem 1.2 PureTech (61 kW). Více najdete v ceníku, stačí kliknout.

Citroën C4 Cactus zdražoval jen málo. Navýšení ceny se totiž týká pouze výbavy Feel pack. Za ni nyní dáte s motorem 1.2 PureTech o výkonu 81 kW 387 900 korun. To je o 3000 korun víc. Jinak se ceník nemění a pokud se o tom chcete přesvědčit, stačí se podívat sem.

Pozor ale na kompaktní SUV Citroën C5 Aircross. Tam už jde totiž navýšení cen do desítek tisíc korun. Ve výbavě Live si připlatíte 10 až 20 tisíc korun, nejlevnější je jednotka 1.2 PureTech za 550 000 Kč. Ve verzi Feel se nyní platí o 10 až 30 tisíc korun, i tam je nejdostupnější 1.2 PureTech, tentokrát za 590 000 korun. Varianta Shine pak zdražila o 10 až 25 tisíc korun na minimálně 690 000 korun. Více už v ceníku, který se skrývá pod tímto odkazem.

Lehkému navýšení ceny neuniklo ani rodinné MPV Citroën Grand C4 Spacetourer. To zdražilo ve výbavách Live Pack, Feel a Shine Pack shodně o 5000 korun. Nejlevněji je v linii Feel k mání s motorem 1.2 PureTech za 554 900 korun. Více už v ceníku, klikněte na tento odkaz.

Autor: Jan Markovič

reklama
12. října 2018
Test Hyundai i20
Recenzi modelu Hyundai i20 přivážíme poté, co konkurent Škody Fabia prodělal facelift. Testovali jsme verzi s novinkami: živým motorem 1.0 T-GDI/88 kW a sedmistupňovým automatem. Co dál se na malém hatchbacku měnilo?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i20
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Nové motory pro Volkswageny. Touran dostal diesel, Sharan a T-Cross benzin
Do českých ceníku automobilky Volkswagen přibyly v březnu nové motory. Změny se týkají nejen rodinných vozů Touran a Sharan, ale i kompaktního SUV T-Cross. Každý vůz pak dostal zcela jino motorizaci.
Škoda zdražila téměř všechna svá auta, někdy až o 64 tisíc. Víme, kde ušetřit
Zdražení se týká Škody Fabia, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Scala, Superb i Citigo-e. Někde se ceníky zvedly jen o 10 tisíc korun, jinde ale až o 64 tisíc. Víme, na jakých modelech se připlácí nejméně a kde si dát pozor.
reklama
Renault se zbavuje starých Capturů. Vůz zlevnil o 10 tisíc korun
Druhá generace malého SUV Renault Captur šla do prodeje a tak se dealeři mohou zbavit odcházejícího modelu. Pomoci jim v tom může i celorepubliková akce, díky které je starý Captur o 10 tisíc korun levnější než v zimě.
Hyundai Kona mění ceny. Na hybridu ušetříte, za turbo si připlatíte
Na konci dubna změnila korejská automobilka ceník oblíbeného baby SUV Hyundai Kona. To v některých verzích zlevnilo až o 20 tisíc korun. Jinde je ale potřeba si připlatit. Máme podrobný ceník.
Nový Renault Captur mírně zdražil. Chce lákat spíš na peněžní bonusy
Za novou generaci Renaultu Captur si nyní na českém trhu mírně připlatíte. Automobilka chce situaci zlepšit bonusovým programem, ten ale neplatí na všechny motory z nabídky. Sleva na příslušenství ale ano.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama