ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Honda CR-V zlevnila až o 15 tisíc, novinkou je akční verze Lifestyle Plus
12. září 2017

reklama
Možná že japonské SUV už trochu přesluhuje, přesto stále představuje jednu z nejvýhodnějších nabídek ve své kategorii. Nyní u Hondy svůj úspěšný model před příchodem nové generace zlevnili a nabídku doplnili atraktivní akční verzí Lifestyle Plus.

Starý kontinent je v očích představitelů Hondy přes výrobní závod v britském Swindonu trochu okrajovou záležitostí. Svědčí o tom omezená nabídka modelů i nepříliš agresivní cenová politika. Na českém trhu je cenově konkurence schopná pouze modelová řada CR-V. Přitom modely Jazz, Civic i HR-V patří ve svých segmentech minimálně mezi lepší průměr a v některých kritériích i na špičku.

SUV střední třídy s označením CR-V se aktuálně prodává ve své čtvrté generaci a stále patří mezi nejvyhledávanější modely svého segmentu, i když se dnes musí často sklonit před evropskou i korejskou konkurencí. Během prvních osmi měsíců letošního roku odjelo ze showroomů Hondy celkem 639 nových majitelů modelu CR-V a ve svém segmentu D-SUV mu patří třetí místo hned za Škodou Kodiaq a Toyotou RAV4.

Zákazníkům se na Hondě CR-V líbí hlavně prostorný a současně velmi variabilní vnitřní prostor s rovnou podlahou a posuvnou druhou řadou sedadel stejně jako kultivované a úsporné motorizace. Kritika pak míří na nepříliš účinný pohon všech kol, který však u některých verzí není k dispozici vůbec.

Český zákazník může kombinovat pět výbav (S, Comfort, Elegance Plus, Lifestyle, Lifestyle Plus a Executive) a tři pohonná ústrojí. Jedno pracuje na benzín a jedná se o klasický atmosféricky plněný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 114 kW kombinovaný s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou nebo pětistupňovým manuálem a pohonem předních (pouze manuál) nebo všech kol. Naftu pak konzumuje čtyřválec 1,6 litru s jedním (88 kW) nebo dvěma (118 kW) turbodmychadly.

Slabší varianta je k mání výhradně s pohonem předních kol a šestistupňovou ručně řazenou převodovkou, silnější se pak dodává pouze jako čtyřkolka s šestistupňovou ručně řazenou nebo devítistupňovou samočinnou převodovkou ZF.

Základní stupeň výbavy S je k dispozici pouze u variant se zážehovým motorem 2.0 i-VTEC/114 kW a nově byl zlevněn o 15 tisíc korun, takže nejlevnější provedení s manuálem a pohonem předních kol přijde na 526 900 korun. Za čtyřkolku si připlatíte 56 tisíc korun, za pětistupňový automat dalších 40 tisíc korun. I tak je však Honda CR-V suverénně nejlevnějším SUV střední třídy s pohonem všech kol na českém trhu. Podívejte se zde.

Varianta S navíc není chudá. Automobil je mimo jiné vybaven 17palcovými koly z lehkých slitin, centrálnám zamykáním s dálkovým ovládáním, audiosystémem s ovládáním na volantu nebo tempomatem. Bohužel chybí klimatizace, která není k dispozici ani v příplatkové výbavě. Pokud se bez ní neobejdete, musíte jít o výbavu výše.

Pro výbavu Comfort je totiž dvouzónová samočinná klimatizace standardem a k tomu navíc dostanete i vyhřívání předních sedadel nebo audiosystém s bluetooth. Za výbavu Comfort v základní motorizaci 2.0 i-VTEC s pohonem předních kol zaplatíte minimálně 571 900 Kč, k mání je již s turbodieselem 1.6 i-DTEC/88 kW a pohonem předních kol za 582 900 Kč.

Za další rozšíření komfortních prvků si musíte připlatit již 65 tisíc korun. O tolik je totiž dražší výbava Elegance Plus, která má ve standardu například parkovací systém s předními i zadními senzory a zadní kamerou, světelný a dešťový senzor nebo přední mlhové světlomety. Výbava Elegance Plus je k mání se všemi pohonnými ústrojími včetně silnějšího turbodieselu 1.6 i-DTEC/118 kW, který vás s manuální převodovkou vyjde na 738 900 Kč. Za devítistupňový automat si připlatíte 55 tisíc korun.

Těsně pod vrcholem nabídky této modelové je výbava Lifestyle. Zde je cenový nárůst oproti výbavě Elegance Plus již 81 tisíc korun. Vyvážit by to měl navigační systém, xenonové světlomety, střešní ližiny, částečně kožené čalounění kombinované s Alcantarou a 18palcová kola z lehkých slitin.

Kdo si chce své CR-V trochu více individualizovat, může si nyní nově pořídit verzi Lifestyle Plus, která podle ceníku nabízí zdarma výbavu za 70 tisíc korun. Je do ní zahrnuto kožené čalounění sedadel, sportovně tvarované nárazníky Aero, zadní spojler nad víkem zavazadlového prostoru a stříbrná metalíza. Výbava Lifestyle Plus stojí o 14 tisíc korun více než výbava Lifestyle a nabízí se ve stejných motorizacích.

Porovnali jsme Hondu CR-V Lifestyle Plus 1.6 i-DTEC/118 kW 4x4 s ručně řazenou převodovkou s modely Škoda Kodiaq, Mazda CX-5 a Subaru Forester. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Vrcholem nabídky této hondy je výbava Executive, která má k výbavě Lifestyle ve standardu ještě bezklíčový přístup a startování tlačítkem, kožené čalounění, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a panoramatickou střechu. Executive se prodává pouze ve verzích s pohonem všech kol. Vůbec nejdražší kombinace s turbodieselem 1.6 i-DTEC/118 kW a devítistupňovým automatem stojí nyní 944 900 Kč.

Kompletní ceník Hondy CR-V najdete zde, podrobný test zážehové i vznětové verze si přečtěte zde.

Autor: Jiří Kaloč

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Nová Mazda CX-5 dostala více výbavy a místa na nohy, mírně zdražila a má vyšší spotřebu
Nová generace rodinného SUV Mazda CX-5 stojí v základní verzi o 28 tisíc korun více než předchozí provedení. Prodává se od 560 900 korun. Standard se obohatil například o LED světlomety, tempomat nebo front assist s automatickým brzděním.
Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq
Renault na český trh uvádí druhou generaci středně velkého SUV Koleos. Ta je dvojčetem Nissanu X-Trail, míří tak mimo jiné do teritoria Škody Kodiaq. České ceny začínají na 700 tisících korunách.
reklama
Alfa Romeo uvedla na český trh své první SUV Stelvio. Pod milion korun se nedostane
Alfa Romeo v nabídce ještě SUV nikdy neměla. Ve snaze vrátit se zpět do černých čísel však loni ukázala model Stelvio. To míří také na český trh, kde se bude snažit přebrat zákazníky Audi Q5 nebo Jaguaru F-Pace. Cena začíná nad milionem.
Nissan X-Trail má po faceliftu nižší základní cenu, startuje na 522 tisících
Nissan se v rámci pravidelné omlazovací kúry nezaměřil jen na kompaktní SUV Qashqai, ale i na větší X-Trail. Nová kombinace základní výbavy a benzinového motoru snížila vstupní cenu na 522 400 korun.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama