ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test BMW 3 Touring
19. března 2020

BMW řady 3 je českým autem roku 2020. Není divu, nabízí dobrý poměr mezi cenou, jízdními vlastnostmi a praktičností. Zejména pokud jde o jeho kombi verzi Touring.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

BMW řady 3 je českým autem roku 2020. Není divu, nabízí dobrý poměr mezi cenou, jízdními vlastnostmi a praktičností. Zejména pokud jde o jeho kombi verzi Touring.

BMW 3 Touring přišlo v roce 2019 na trh v generaci G21. Auto opět narostlo na velikosti, takže se nyní už dá použít opravdu jako rodinný vůz. Významně se zlepšily i jízdní vlastnosti a přibyla výbava na palubě. Zajímavé je, že mnichovská automobilka u tohoto vozu drží rozumnou cenu, takže si jej nemusí pořizovat jen milionáři.

Auto bychom doporučili těm, kteří nechtějí ještě vstoupit do kategorie SUV a hledají pro rodinu zajímavé auto s pěkným vzhledem a slušnou kvalitou zpracování. Kufr je dostatečný i na rodinné výlety, stejně tak prostor na zadních sedadelch.

Jako první jsme v březnu 2020 testovali BMW 330d xDrive Touring, tedy vůz vybavený vznětovým šestiválcem.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Ačkoliv už minulá generace F21 výrazně narostla, G21 se posouvá ještě dál. Minule to totiž stále nebylo ono a vůz střední třídy byl vzadu menší než kdejaká Škoda Octavia. Teď je na tom ale ještě lépe, protože se délka zvětšila o 76 mm a rozvor o 41 mm. Design pak sleduje to, co se stalo u dalších modelů značky BMW v poslední době.
Třeba tvarem přídě s dozadu skosenou hranou masky chladiče je nyní BMW 3 příbuzné s jedničkou. To platí i pro verzi Touring.
Spolu s dvojitými předními světlomety vytváří autu přívětivý obličej, agresivita minulých generací se pomalu vytrácí.
Samozřejmostí jsou LED na brzdových světlech, která vystupují do prostoru a dělají tak auto nápadnějším. Nikdo si ale ani zezadu nesplete, že se kouká na BMW.
Testovaný vůz zdobil balíček M paket a tak jsme dostali i pěkný litá kola velikosti 18 palců oblečená do zimních pneumatik 225/45.
Že budeme sedět v M paketu dává najevo i neodmyslitelná plaketka na prahu dveří.
Vnitřek má čistý moderní design, jsou tu samozřejmě prvky, které jsme už viděli u jiných modelů značky. To ale rozhodně nevadí, protože jak se dozvíte v následující kapitole, vše je na svém místě a není si prakticky nač stěžovat.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Pokud máte rádi sportovní řízení, za volantem si okamžitě najdete tu správnou polohu. Sedí se příkladně nízko, pozice se snadno nastavuje. To je to, co u relativně kompaktního BMW hledáme a proč jsm…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus