ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mercedesu ML
5. ledna 2013

Univerzální auto s jedinou zásadní chybou – většina zájemců o nový vůz si ho nemůže dovolit – to je nový Mercedes-Benz třídy M.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Univerzální auto s jedinou zásadní chybou – většina zájemců o nový vůz si ho nemůže dovolit – to je nový Mercedes-Benz třídy M.

Mezi silné stránky velkého luxusního vozu kategorie SUV patří i v porovnání s přímými konkurenty prakticky vše – vizáž, komfort, bezpečí, dokonalé zpracování, prostornost a slušná variabilita interiéru nebo výborné jízdní vlastnosti na asfaltkách i mimo ně.

Pokud jsem si na něco stěžoval, tak většinou na věci související s ovládáním auta, které u Mercedesu občas fungují jinak než u ostatních, a někdy není snadné si na ně zvyknout. Většina vyloženě konzervativních řešení ale z ML zmizela, nebo je konstruktéři zabalili do high-tech hávu.

Nový Mercedes-Benz třídy M se v Česku prodává od listopadu 2011.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Mercedes se dokázal oprostit od některých příliš konzervativních přežitků a podařilo se mu postavit moderně působící auto s velkou dávkou elegance a stylu.

Třída M se mi líbí ze všech stran, ale fascinuje mne hlavně z boku. Tam je totiž nejlépe vidět, jak si designeři vtipně poradili s rozbitím praktických, ale u některých aut těžkopádně působících krabicovitých tvarů.

Kombinaci tradic a moderny, praktičnosti a stylu jsem objevoval i uvnitř mercedesu. Když k tomu přičtu luxusně působící materiály (v testované verzi převládaly nad plasty kůže a ušlechtilé dřevo) a bezchybně působící zpracování, dostaneme celek, který dělá z Mercedesu ikonu luxusních aut.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Cítil jsem se za volantem a palubní deskou příjemně zakomponovaný. Řidič má kolem sebe masivní bloky, kterých jsem se ale u testovaného auta dotýkal pouze skrze měkkoučkou kůži, takže jsem se necíti…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus